Siirry pääsisältöön

Hyvää ja rauhallista joulua!

 Meillä asetutaan jälleen ansaitulle joululevolle. Tänä vuonna jouluhullutus sai allekirjoittaneesta vallan ja niinpä kissaparat joutuivat osaksi tonttuasusteinnostusta. Joulu on onneksi kerran vuodessa vaan, joten enää moisista kammotuksista ei tarvitse kärsiä. 





Oikein ihanaa, rentouttavaa ja rauhallista joulua meiltä kaikilta teille jokaiselle 🎅🎄🎁

Kommentit

  1. Olettepa te söpöjä! Ihanaa Joulua!

    VastaaPoista
  2. Hii, hauska tonttukaulus. Voittaa meidän joulurusetin mennen tullen. Hauskaa joulua teille kaikille!
    - Rokkimimmit -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joulurusettikin on kyllä hauska lisä. Meidän asusteet valikoituivat sen perusteella joiden arvelin pysyvän pidempään kuin sekunnin sadasosan menossa mukana. Samoin!

      Poista
  3. Voi kun siellä on kasvettu ihan hurjasti! ♥ Ihanaa Joulua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Fidosta on tullut hieno, iso poika - ja kasvu jatkuu! Samoin! ♥️

      Poista
  4. Hyvää joulua asusteista kärsiville kissahenkilöille ja kaikille muillekin! :D

    VastaaPoista
  5. Olette hurjan söpöjä 😻 Hyvää joulua!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti